Lepsza komunikacja dzięki integracji ze Slack

W dzisiejszym wpisie postaram się przybliżyć korzyści wynikające z integracji Salesforce’a ze Slackiem. O samej platformie komunikacyjnej, stworzonej dla wzmacniania pracy zespołowej pisałam szerzej w tym poście. Ułatwia ona zarządzanie projektami wspierając naturalny sposób komunikacji, gdzie w kanałach i wiadomościach bezpośrednich członkowie porozumiewają się współpracując nad wieloma projektami. Kanały skupiają się wokół określonej tematyki dotyczącej np. projektów, wydarzeń, kont, leadów i zespołów.

Rozpowszechnienie pracy zdalnej na niespotykaną dotąd skalę wymusiło wiele zmian w organizacjach, zarówno w zakresie sposobu wykonywania obowiązków jak i wykorzystywanych narzędzi. Jeszcze większego znaczenia nabrały potrzeby takie jak np. bieżące śledzenie zmian w projektach i poszczególnych rekordach. Integracja systemu Salesforce i Slacka doskonale wychodzi temu naprzeciw..

Pozwala ona na połączenie kluczowych informacji z systemu Salesforce z odpowiednimi rozmowami toczącymi się w obrębie Slacka. Umożliwia to członkom zespołów pozostawanie na bieżąco, za sprawą customizowanych powiadomień dotyczących zmian i aktualizacji w obrębie rekordów w Salesforce, otrzymywanych na adekwatnych kanałach. Stwarza to też możliwość przeglądania wszystkich obiektów z dowolnego miejsca na Slacku, a także szybkiego dzielenia się odpowiednimi rekordami z właściwymi członkami zespołu

Sam proces integracji nie jest złożony i czasochłonny. Wykonująca go osoba nie musi posiadać umiejętności developerskich, ponieważ sprowadza się on do kilku prostych kroków, co obrazuje przygotowany przeze mnie film, umieszczony pod wpisem. Zapraszam do obejrzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous Article

Wejdź do akcji z Salesforce Dynamic Actions

Next Article

Zapanuj nad danymi z Dynamic forms

Related Posts