Dzięki Einstein Copilot każdy może liczyć na wsparcie własnego asystenta podczas korzystania z systemu Salesforce. Funkcja zapowiedziana połowie 2023 roku stanie się powszechnie dostępna już za kilka dni, wraz z wdrożeniem aktualizacji Spring 24.
Sprzedawcy zyskają asystenta, który pomoże im przygotować się do spotkań handlowych, automatycznie podsumuje przeprowadzone rozmowy, zasugeruje kolejne kroki, automatycznie wygeneruje wiadomości uwzględniające wszystkie informacje na temat klienta, a nawet będzie wsparciem w tworzeniu umów.
Dział CX będzie mógł skorzystać z automatycznych i spersonalizowanych odpowiedzi opartych na wewnętrznych i bezpiecznie przetwarzanych danych firmy z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji (w tym SMS, czat i media społecznościowe). Einstein Copilot pomoże także w automatycznej analizie i podsumowaniu skomplikowanych zgłoszeń oraz zarządzi zleceniami pracy w terenie.
W obszarze marketingu Einstein Copilot umożliwi automatyczne generowanie treści wiadomości email, wesprze lepszą segmentację odbiorców z wykorzystaniem Data Cloud oraz ułatwi przygotowanie stron internetowych bazujących na spersonalizowanych preferencjach klientów. Będziemy mogli także łatwiej zbierać potrzebne nam dane za pomocą formularzy kontaktowych i automatycznie generowanych ankiet.
Osoby zajmujące się handlem online dzięki Einstein Copilot mogą liczyć na jeszcze wyższą konwersję zakupową dzięki funkcjom takim jak: łatwe tworzenie opisów produktów w wielu językach, spersonalizowane promocje, automatycznie generowane metadane SEO oraz podpowiedzi pomagające lepiej zaprojektować poszczególne komponenty sklepu internetowego.
Nowe możliwości nie ominą także developerów i analityków. Ci pierwsi zyskają możliwość automatycznego generowania kodu Apex oraz sugestie zwiększające jego wydajność i bezpieczeństwo. Analitycy będą mogli łatwiej wizualizować dane, szybciej dostrzegać powiązania pomiędzy istotnymi informacjami oraz zyskają więcej czasu dzięki automatyzacji powtarzalnych zadań.