Komunikacja stanowi kluczowy element budowania relacji zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz każdej organizacji. Jej standaryzacja pozwala tworzyć spójny wizerunek oddziału lub całej firmy, a dodatkowo daje przestrzeń do oszczędzania czasu dzięki wykorzystaniu istniejących szablonów wiadomości. Salesforce doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jeszcze przed epoką Lightninga zaczął oferować funkcję Quick Text, która doskonale sprawdza się przy dodawaniu powtarzalnych treści przyspieszając i ujednolicając prowadzoną komunikację.
Rozwiązanie to pozwala wstawiać wstępnie zdefiniowane wiadomości, takie jak np. pozdrowienia, krótkie notatki lub odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w wiadomościach email. czatach, wydarzeniach, zadaniach i wielu innych obiektach (wszędzie tam, gdzie dostępne są quick actions).
Zarówno tworzenie quick textów jak i ich późniejsze wykorzystanie jest niezwykle proste, a sama funkcjonalność dość rozbudowana (włączając w to możliwość kategoryzowania treści, przypisywania ich do odpowiednich kanałów, porządkowania za pomocą folderów i personalizacji poprzez wykorzystanie wartości z rekordów na których ich używamy). Jeśli więc do tej pory nie używasz tej funkcji lub nie masz pewności, że wykorzystujesz jej pełen potencjał to zapraszam Cię do obejrzenia poniższego filmiku, na którym krok po kroku pokazuję jej konfigurację i działanie.