Wystartował Salesforce+

Początek października 2021 r. zaowocował pojawieniem się nowej branżowej platformy streamingowej Salesforce+. Będzie ona dostępna dla ogólnoświatowej publiczności podobnie jak Dreamforce (pełniący dotąd rolę “rodzinnego zjazdu”, stworzony by zbliżać całą Salesforcową społeczność – klientów, partnerów i pracowników – żeby edukować, bawić i tworzyć miejsce wymiany doświadczeń). Od tej chwili Dreamforce ma być regularnie transmitowany przez Salesforce+ w formule na żądanie, czyniąc go bardziej dostępnym i spersonalizowanym. Ale platforma Salesforce+ ma w swojej ofercie dużo więcej, a mianowicie dostęp do atrakcyjnych treści na żywo, a także programów skierowanych do wszystkich ról, branż i sektorów przemysłu. Dzięki niej w jednym miejscu znajdziemy: transmisje najważniejszych wydarzeń, a także szereg różnych programów, seriali i podcastów.

Salesforce+ deklaruje, że dzięki wciągającym historiom, przemyślanemu przywództwu i poradom ekspertów zainspiruje miliony Trailblazerów do zdobywania nowych umiejętności i pomoże w poszukiwaniach nowych ścieżek kariery. Platforma ma także pomagać w budowaniu zaufanych relacji z klientami, a także wzmacniać poczucie przynależności do społeczności biznesowej.

Salesforce Studios opracowały i wyprodukowały najważniejsze treści dla Salesforce+. Studia cały czas powiększają swoje zespoły autorów, edytorów i producentów, po to by oferować więcej oryginalnych programów.

Salesforce+, źródło grafiki: www.salesforce.com
W obecnej ofercie programowej Salesforce+ znajdują się:
  • Leading Through Change – zapoczątkowany w Marcu 2020 r. cotygodniowy program skupiający się na przedstawianiu jak liderzy biznesu radzą sobie z sytuacją globalnej pandemii. Dotychczas seria liczy 60 odcinków, zanotowała 700 milionów wyświetleń, co więcej zdobyła nagrodę Content Marketing Award 2021 dla najlepszego programu o tematyce marketingowej
  • Connections – pokazuje najbardziej innowacyjnych marketerów z firm takich jak: IBM, Levi’s i GoFundMe. Pandemia postawiła marketing na głowie i sprawiła, że wieloletnie strategie i praktyki okazały się przestarzałe. Prezes i Dyrektor ds. marketingu Salesforce Sarah Franklin rozmawia tu z najlepszymi i najzdolniejszymi umysłami branży marketingu o tym, w jak całkowicie nowy sposób łączą się ze swoimi odbiorcami.
  • The Inflection Point- jest serią, w której zaproszeni CEO firm takich jak Coca-Cola, Pay-Pal, Honeywell czy Workday dzielą się swoimi historiami i wartościami, które wpłynęły na ich przywództwo.
  • Boss Talks – celem programu jest dostarczenie przewodnictwa w świecie kariery i profesjonalnego rozwoju. Wśród przeprowadzonych tam rozmów znajdziemy takie tematy jak: rozprawianie się z syndromem oszusta albo odblokowanie autentyczności w miejscu pracy.
  • Simply Put – seria w zwięzłej formie wyjaśnia złożone problemy biznesowe w sposób ułatwiający ich zrozumienie.

W ciągu najbliższych miesięcy przewidziane jest poszerzenie oferty programowej o wiele nowych treści np. nowa seria traktująca o tym, jak społeczność Trailblazerów stworzyła możliwość do przebranżowienia się, otwierając nowe możliwości kariery.

Odkryj Salesforce+ w tym miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous Article

Konta i kontakty w CRM

Next Article

Co nowego w Winter 22?

Related Posts