Już za chwilę, między 20 a 22 września odbędzie się największe wydarzenie w świecie Salesforce – Dreamforce 2022. Jak co roku czeka nas niesamowicie bogaty program: fantastyczni mówcy, ponad tysiąc sesji i warsztatów oraz dziesiątki tysięcy uczestników. Wszystko to składa się na największą tego typu konferencję na świecie.
Dreamforce daje okazję do zapoznania się z najlepszą dostępną technologią. Dzięki niemu możemy jako pierwsi zobaczyć nowe produkty i odkryć nowe sposoby na odniesienie sukcesu. Dla uczestników w San Francisco to także niezwykła przestrzeń do networkingu, wymiany poglądów i wzajemnej inspiracji. Nie zabraknie też okazji do zabawy, np. podczas największego show w San Francisco jakim jest Dreamfest (w tym roku z udziałem zespołu Red Hot Chili Peppers).
Jeśli jednak nie wybieracie się w tym roku za ocean, nic straconego! Nadal możecie poczuć magię tego wydarzenia korzystając z platformy Salesforce+. Czekają tu na nas trzy dni transmisji na żywo na dwóch kanałach, 72 godziny treści oraz ponad 200 materiałów dostępnych na żądanie. Wszystko to pod tym adresem, a dla osób, które nie mogą się już doczekać, polecam przypomnieć sobie zeszłoroczny Dreamforce, również dostępny na Salesforce+ (w tym miejscu).
Dla osób, które nie są przekonane czy warto wziąć udział w tym wydarzeniu Salesforce przygotował też kilka liczb:
- 87% uczestników nauczyło się czegoś co pomogło przyspieszyć rozwój ich biznesów,
- 89% uczestników dowiedziało się czegoś co poprawiło ich wydajność, pozwalając oszczędzić czas i pieniądze,
- 86% uczestników odkryło coś, co pomogło im w rozwiązaniu ich biznesowych wyzwań,
- 83% znalazło produkt lub rozwiązanie, które pomogło im w biznesie.
Na koniec zachęcam też do obejrzenia oficjalnego wideo promującego Dreamforce 2022: