Przywitaj się z Einstein GPT!

7 marca Salesforce zapowiedział wdrożenie rozwiązania Einstein GPT, określanego mianem pierwszej na świecie generatywnej AI dla CRM.

Generatywne AI (ang. Generative AI) to rodzaj sztucznej inteligencji, która jest zdolna do tworzenia nowych i oryginalnych treści, takich jak obrazy, dźwięki, teksty lub nawet filmy wykorzystując algorytmy uczenia maszynowego.

Na ten moment rozwiązanie to jest dostępne wyłącznie dla wybranych klientów mających dostęp do zamkniętej fazy pilotażowej. Oferuje ono tworzenie spersonalizowanych treści we wszystkich chmurach Salesforce i ma na celu zwiększać efektywność pracowników oraz wpływać pozytywnie na zadowolenie klientów.

Einstein GPT jest otwarty i rozszerzalny. Wspiera zarówno publiczne jak i prywatne modele AI stworzone specjalnie dla CRM, które bazują na danych w czasie rzeczywistym. Na tą chwilę oferuje on następujące funkcjonalności:

  • Einstein GPT dla Sales pozwala automatycznie generować treść wiadomości email, pomaga w planowaniu spotkań i przygotowuje do podejmowania nowych interakcji.
  • Einstein GPT dla Service potrafi przygotowywać artykuły w bazie wiedzy w oparciu o historię spraw i notatki. Jest także w stanie automatycznie generować spersonalizowane odpowiedzi w celu zwiększenia satysfakcji klienta dzięki szybkiemu czasowi odpowiedzi i spersonalizowanym treściom.
  • Einstein GPT dla marketingu dynamicznie generuje spersonalizowane treści mające na celu pobudzić zaangażowanie istniejących i potencjalnych klientów poprzez wiadomości email, urządzenia mobilne, strony internetowe i reklamy.
  • Einstein GPT dla aplikacji Slack Customer 360 dostarcza między innymi inteligentne podsumowania szans sprzedażowych i może aktualizować artykuły bazy wiedzy.
  • Einstein GPT dla deweloperów zwiększa produktywność programistów potrafiąc samodzielnie generować kod dla określonych zapytań.

Co więcej, Salesforce i OpenAI zapowiedziały dziś również aplikację ChatGPT dla Slacka. Aplikacja zapewnia nowe, tworzone przy użyciu sztucznej inteligencji podsumowania konwersacji, narzędzia badawcze do nauki na dowolny temat oraz wsparcie w szybkim pisaniu wiadomości.

Wraz z zapowiedzią nowych rozwiązań Salesforce ogłosił dziś także inwestycje w sztuczną inteligencję mające na celu wzmacnianie ekosystemu i pobudzanie rozwoju odpowiedzialnej, zaufanej i generatywnej AI. Możemy być więc pewni, że ogłoszone dziś nowości to dopiero początek ekscytujących zmian.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous Article
Salesforce Optimizer

Zadbaj o swoją instancję z Salesforce Optimizer

Next Article

Pierwsze kroki z Salesforce Omni-Channel

Related Posts