Aktualne i wiarygodne dane budują fundamenty zaufania do systemu CRM. Pozwalają podejmować właściwe decyzje biznesowe i często stanowią podstawę rozliczenia pracy zespołu. Salesforce oferuje szerokie, rozbudowane a jednocześnie bardzo proste w użyciu narzędzia do budowania raportów i dashboardów. Od chwili pojawienia się Lightninga mamy też możliwość umieszczenia danych w postaci wykresów bezpośrednio na stronach rekordów oraz w pasku narzędziowym.
Warto z tego skorzystać, by dać użytkownikom dostęp do danych, dokładnie wtedy gdy ich potrzebują, w sposób tak łatwy jak to tylko możliwe. Zminimalizujemy tym samym liczbę kliknięć, oszczędzając czas i podnosząc satysfakcję oraz wydajność zespołu. Co ważne umieszczanie wykresów jest niezwykle proste i nawet początkujący administrator systemu nie będzie miał z tym problemu. Na poniższym filmie pokazuję krok po kroku jak to zrobić.