Umieść wykresy tam, gdzie są najbardziej potrzebne

Aktualne i wiarygodne dane budują fundamenty zaufania do systemu CRM. Pozwalają podejmować właściwe decyzje biznesowe i często stanowią podstawę rozliczenia pracy zespołu. Salesforce oferuje szerokie, rozbudowane a jednocześnie bardzo proste w użyciu narzędzia do budowania raportów i dashboardów. Od chwili pojawienia się Lightninga mamy też możliwość umieszczenia danych w postaci wykresów bezpośrednio na stronach rekordów oraz w pasku narzędziowym. 

Warto z tego skorzystać, by dać użytkownikom dostęp do danych, dokładnie wtedy gdy ich potrzebują, w sposób tak łatwy jak to tylko możliwe. Zminimalizujemy tym samym  liczbę kliknięć, oszczędzając czas i podnosząc satysfakcję oraz  wydajność zespołu. Co ważne umieszczanie wykresów jest niezwykle proste i nawet początkujący administrator systemu nie będzie miał z tym problemu. Na poniższym filmie pokazuję krok po kroku jak to zrobić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous Article

Zwiększ adopcję rozwiązań z in-app guidance

Next Article
Salesforce Celebracja

Celebruj sukcesy z Path i Flow

Related Posts