Jeśli kiedykolwiek mieliście okazję uczestniczyć w Dreamforce osobiście, zapewne wiecie, że pełne uczestnictwo we wszystkich wydarzeniach, networking i pokonywanie wielu kilometrów, potrafią być wyzwaniem.
Pomimo, że znakomita większość z nas w tym roku uczestniczyła w Dreamforce za pośrednictwem uruchomionej niedawno platformy Salesforce+, wciąż mieliśmy do czynienia z dużą ilością ogłoszeń podczas samego wydarzenia, jak i w tygodniach je poprzedzających. Oto najważniejsze z nich:
Workflow Rules i Process Builder przechodzą na emeryturę
Rąbek tajemnicy w tej sprawie został uchylony kilka tygodni wcześniej na Twitterze, jednak podczas Dreamforce informacja ta została ostatecznie potwierdzona. Zatem użycie Process Buildera ma już tylko uzasadnienie przy edytowaniu istniejących procesów. Przy tworzeniu nowych zautomatyzowanych procesów zakulisowych należy używać już tylko Flow Buildera.
Nowy Backup i Restore Service
To ogłoszenie z pewnością ucieszyło wielu klientów Salesforce, którzy już od dawna oczekiwali ich uruchomienia. Ekosystem Salesforce, który wcześniej dysponował wieloma rozwiązaniami do tworzenia kopii zapasowych został wzbogacony o natywne rozwiązanie służące temu celowi.
Robotic Process Automation to Einstein
Na początku sierpnia 2021 r. Salesforce dokonał przejęcia Servicetrace, Robotic Process Automation. Nieco ponad miesiąc od tej informacji, Salesforce wypuścił swoją wersję tego produktu Mulesoft RPA
Kompletna Lista Integracji Salesforce i Slack
Nieco ponad miesiąc przed rozpoczęciem Dreamforce, Salesforce ogłosił swoje pierwsze integracje ze Slackiem, co dało nam pewien wgląd jakiego kierunku rozwoju produktu możemy się spodziewać. Od tego czasu mieliśmy okazję obserwować wiele integracji z różnymi produktami.
1,6 mld dolarów przychodów z biznesu i 9,3 miliona nowych miejsc pracy przewidywanych do 2026 roku
Według najnowszego raportu IDC liczby są oszałamiające, a Salesforce to siła, z którą należy się liczyć.
Nowe funkcje w Sales Cloud, żeby zwiększyć analizę przychodów
Salesforce po raz kolejny nie zawiódł oczekiwań, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacji w swoim produkcie, łącząc funkcje Sales Cloud, Einstein i Tableau w ”ujednolicone centrum zarządzania przychodami”.
8 nowych dodatków do Service Cloud
Wśród nich Customer Service Incident Management, Extended Flow Automation, Einstein Conversation Mining, Messaging for In-app & Web, Visual Remote Assistant, Workforce Engagement Intraday Management